niedziela, 6 stycznia 2013

Heeeeeej kochani ;*
No, to mam smutną wiadomość < przynajmniej jest bardzo smutna dla mnie > ;c.
wczoraj, około godziny 14 zdechła moja świnka morska ;< Miał dopiero 3 lata.













Mój malutki kochany Teodorek <3 ;c

Najgorsze jest to, że nie mam zielonego pojęcia, dlaczego odszedł.
Wczoraj rano mnie jeszcze obudził, dałam mu jeść, pogłaskałam go, oczywiście ubrałam się itd. i poszłam do babci. No i jak przyszłam, chciałam mu zmienić trocinki w klatce. Myślałam, że śpi sobie w domku, a tu patrze, a on się nie rusza, nie oddycha ;c. Od razu zawołałam mamę, i ona mówi, że zdechł ;c że nic nie da się już z tym zrobić ;< bardzo płakałam, ale mam nadzieję, że jest mu teraz lepiej.
Tak jakoś dziwnie mi teraz bez niego.
Może zdechł dlatego, że w karmie coś było ? no bo przecież ze starości chyba nie mógł, 3 latka dopiero miał ;<

Teraz też się martwię, bo mam chomika Żelusia, i on ma już 4 lata, i podejrzewam, że także niedługo mnie zostawi ;c. Mam nadzieje, że to szybko nie nastąpi. Bardzo ich kocham, kochałam, i zawsze będę ich kochać.

Przepraszam, dzisiaj nie dam rady już nic napisać. Nowy wpis postaram się dodać jutro, umieszczę w nim może też jakieś moje zdjęcia i w ogóle.

6 komentarzy:

  1. Jej przykro mi ale niestety taie gryzonie nie żyją zbyt dlugo dlatego mogła poprotu umrzec ze starości
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję ,że jestem w twoich ulubionych <33333
    miałam kilka świnek morskich ..są kochane

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ogromną milośniczka zwierzat, swinek w swoim zyciu mialam już sporo. Teraz mam Carmen, jest mloda. Wiem co czujesz tym bardziej, że dzis odszedł moj ukochany pies. Trzymaj sie ;*
    Na prawdę wspołczuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się kochana :c ♥ . Przykro mi z powodu Teodorka :c . Wiem jaki to ból ... ;c .

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny blog<3 obserwuję i liczę na rewanrz :D mój blog : alwayssmilel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń