czwartek, 24 stycznia 2013

taktaktaktak ! jeszcze tylko jutro i mam FERIE <3 2 tygodnie wolnego ! <3 kochamtokochamtokochamto <3 Byłam dzisiaj ze szkołą w kinie, na hobbicie xD nawet spoko :D w czwórkę, ja, 2 beefki i 1 beefek kupiliśmy dla popcorny w karmelu i z 3 litry coooli <3 mega było <3
a wczoraj byłam u dentysty :D można powiedzieć że "oczyszczała" mi zęba, bo miałam taką żółtą bardzo widoczną plamkę, ale już na szczęście jej nie ma ;* tylko jak mi to robiła to takie nieprzyjemne uczucie xD noo ale już ładnego zębolaa mam <3
Boooże, normalnie tak się cieszę na te ferie że szok. W Niemczech ... O to jeszcze z najlepszą przyjaciółką. wspaniale, prawda ? Spoko, przywiozę wam zdjęcia <3 tylko że postów nie będzie przez dwa tygodnie ;< bo moja babcia nie ma tam internetu ;cc nooo, nie wiem co jeszcze napisać xD paaa <3

13 komentarzy:

  1. Naprawdę zapowiada się wspaniale;) Ja tez mam ferie;) Zapraszam do mnie;) http://loollagold.blogspot.com/ Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze jest tak czasem bez internetu na dwa tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie już się dawno skończyły ... niestety ; <
    Życzę udanych ferii i zapraszam do siebie, Arrow ; 3
    theflightofbluearrows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanych ferii :)
    Mi się ferie dopiero za tydzień zaczynają :3
    Obserwuję i zapraszam do siebie może też zaobserwujesz? :)
    alex-mangowiec.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się już kończą Ferie :'(
    Obserwuję i jeśli Tobie również podoba się mój Blog to również zaapraszam : )
    Http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam jechać na hobbita, ale mi się nie chce xD
    Leniwość poziom hard :D
    Fajny blog
    obserwuję i liczę na rewanż
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię na moim blogu
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam teraz ferie. :D Miłego wyjazdu zyczę! :****

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tesknie za moimi feriami... tak dawno minęły.;/ :) Zapraszam:) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie na nowy post ♥
    Oczywiście obserwuję! Licze na rewanż :D
    http://spelniac-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog:>

    obserwuje i liczęna rewanż
    http://petitmeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń