piątek, 18 stycznia 2013

hejhejheeeej :*

iii jak tam u was ? jest śnieg ? xd uuuuu mnie tak, i to bardzo dużooo ;D noo, jak już wiecie to wczoraj byłam na urodzinach u sandry <3 Było super, tylko nie mam zdjęć ;c Byłyśmy w piątkę ;D ja z Karoliną, kupiłyśmy jej takiego Sandrozaura i tort ;D  A Roksana i Natalka kupiły łańcuszek i kolczyki xD. Póóóźniej puszczałyśmy lampiony szczęścia <3 mega było ;D
Tak wgl to mam taki burdel w głowie, że szok. Chodzi o chłopaka. Który chyba nie chce ze mną być .. to bardzo skomplikowane ;c
Już nie mogę doczekać się ferii <3 jeszcze tylko tydzień do szkoooły :D supeeer xd ale w sumie wtedy nie będę widziała go przez 2 tygodnie ;c
Jutro może pójdę z Natalią na słiiiit focie na śnieg <znowu> to dam je na bloga <3 i tak wgl to bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów od was <3 kochamkochamkochamkocham <3














<wiem w ogóle nie rozmazane :D> alee to z kamerki internetowej xD
Idę zmulać przed TV <33
papapapapapapapapapa <3333

4 komentarze:

  1. śnieg? to mało powiedziane sypie cały czas i powoli mnie zasypuje aż strach wyjść z domu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY blog
    http://ja-i-blog.blogspot.com/:):)
    obserwuje, liczę na rewanż XDXDXD

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie piszesz :P <333
    obserwuje i zapraszam :P
    + licze na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też śnieg!! *,* Ten chłopak musi być głupi skoro nie chce z tb być-.-

    Zapraszam do mnie:) http://loollagold.blogspot.com/ Obserwuje i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń