środa, 9 stycznia 2013

No to na począteeek, przepraszam, że długoo nic nie pisałam. po prostu przez dwa dni byłam pozbawiona internetu. to było straszne, serioo.
Nooo dobra. aha, ten no, miałam wam dać dzisiaj jakiiieś moje zdjęciaa, ale niestety obecnie jestem bez aparatu, i zrobiłam zdjęcia teleefonem, ale oczywiście moja mamusia kochana dała gdzieś kabel USB i nie mam teraz jak wurzucić tych zdjęć na laptopa -,- super. No ale jak obiecałam, to proszę, dam jaakąs starą foocie. Tylko proszę mi tu nie hejtować ! wiem, że pięknością nie jestem ;cc





\












Dobra, nie musimy komentować tego zdjęcia. Wyglądam tutaj jak pulpet xD i jakieś małe oczy mi wyszłyy xd i włosy mi się pokręciły. loooooooooooooooooool.

No, a co tam u was ?
U mnie wszystko tak na razie to spoko. Muuuszę się uczyć, bo jutro mam kartkówke "niezapowiedzianą" :D z angielskieeego, i z chemii muszę sprawdzian poprawić. loooooooooooool.
Juuutro napiszę, paaa <3

3 komentarze:

  1. jaka ty jesteś śliczna ! :]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty , śliczna jesteś , oddaj trochę urody xdd :D .
    Super , obserwuję ;3 .
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog szczególnie nagłowek :)
    obserwuję i liczę na to samo :)
    śliczna jesteś *-*

    ZAPRASZAM NA LOSOWANIE NA MOIM BLOGU !
    DO WYGRANIA BUTY CAŁKOWICIE ZA DARMO!
    www.buckleries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń