wtorek, 22 stycznia 2013

Libster Award !

sieeeema <3 na początku chciałabym bardzo podziękować http://kotecek-ravr.blogspot.com/ za nominowanie mojego bloga do Libster Award. Normalnie jestem taka happy, że szok. Prowadzę tego bloga niecały miesiąc, a tu już taka niespodzianka :D a więc oto pytania ;


1. Co cię najbardziej interesuje ?
2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz ?
3. Od kiedy prowadzisz bloga ? 
4. Dobrze idzie ci z nauką ?
5. Kim planujesz zostać w przyszłości ? 
6. Masz rodzeństwo ? Jeśli tak, to ilu ?
7. Posiadasz zwieszaka ? Jeśli tak, jakie ? 
8. Gdybyś miał/a do wyboru darmową wycieczkę do dowolnego kraju, gdzie byś pojechał/a ?
9. Kto jest twoim autorytetem ?
10. Masz bliską ci osobę, która cię wspiera, z którą się możesz pośmiać i się jej wyżalić ? 
11. To 5 twoich ulubionych piosenek ? 

1. Bardzo interesuje mnie kynologia i zwierzęca psychologia. Tak w ogóle to bardzo lubię zwierzęta, i wszystko co z nimi związane. Interesuję się również śpiewem, ale to raczej moje hobby.

2. Słucham reggae oraz rapu. Ale to wszystko zależy od nastroju. Mam takie dni, że słucham Justina Biebera <choć to się rzadko zdarza> a później metalu.

3. Bloga prowadzę od 2 ? stycznia.

4. Z nauką idzie mi raczej dobrze, na razie trzymam się na czwórkach :D

5. Nie wiem. Naprawdę. Kiedyś chciałam zostać piosenkarką, później weterynarzem. Teraz zastanawiam się nad dziennikarstwem, ale nie wiem. 

6. Tak, mam 9-letnią siostrę Nikole, i 6-letniego brata Gracjana.

7. Obecnie mam chomiczka <syryjski> Żelusia, oraz pieska <kundelek> Spajkiego. No i mam jeszcze koty, ale one są raczej mojej siostry i mamy. No i mój brat ma dwie papugi i chyba 4 rybki. Tak naprawdę to "mój" jest tylko chomik. Teraz zastanawiam się nad kupnem króliczka, ale to dopiero po feriach. Nie wiem, czy to nie będzie za duża odpowiedzialność.

8. Bardzo chciałabym pojechać do Hiszpanii, albo USA *.* ewentualnie do Paryża <3

9.Nie mam swojego autorytetu. Staram się być sobą, mieć jakiś własny styl.

10. Tak, mam <3 i to nawet więcej niż jedną. ale mam przyjaciółkę, której mówię dosłownie o wszystkim. <33

11.
- Chada - Rap zaufania feat. Sobota
- Talib - sercem jamajka
- grubson - będąc sobą
- grubson - naprawimy to
- Metrowy amp. grubson - każdy dzień.
i wiele innych <3

Blogi, nominowane przeze mnie ; 

Moje pytania ;
1. Jak często sprawdzasz swojego bloga ?
2. Wolisz masło orzechowe czy nutelle ?
3. Jakie filmy oglądasz najczęściej ?
4. podoba ci się twój pokój ?
5. Jaką porę roku lubisz najbardziej ?
6. Co najbardziej lubisz pić w lato, a co w zimę ?
7. Co robisz, gdy się nudzisz ?
8. Lubisz swoje imię ?
9. Wolisz besty czy kwejka ?
10. Wolisz dresy czy "rurki" ?
11. Podoba ci się, kiedy ktoś ma kolorowe włosy ? tzn. pełno kolorów na jednej głowie :D

noo, a jak tam u was ? u mnie nawet może być, tylko że dzisiaj normalnie okropnie się czuję. Strasznie mnie głowa i brzuch boli. To wszystko przez to, że robiłam sobie znowu zdjęcie na dworze bez kurtki <geniusz>. I w ogóle dzisiaj do mojej babci przyjechała ciotka z wujkiem i z malutkim Wojtusiem <3 miesiąc ma <33 taaaaaaaaaaaaki słodziak 
No, i wgl obejrzałam sobie to the ring, jakoś po 20 było. i sama w domu byłam. Tak, to nie wydawał się ani trochę straszny. Ale jak siedziałam sobie w salonie pod kocykiem, piłam kakałko < sama w domu > a tu mi nagle obraz z telewizora znika. myślałam, że umrę. ,masakra !

maaaaaaaaaaam zdjęcia ;33























paa <3

6 komentarzy:

  1. jejku, dzięki za nominacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post;)

    http://cos-jutrzejszego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację ♥ .
    Zdjęcia ♥ , spodnie ♥
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi i super zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj a ja jak kocham śpierwać chociaż wcale nie umiem :( Zwierzęta też kocham mimo że nie mam żadnego :( Śliczna jesteś :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com
    Jesteś chętna wzajemną obserwacją blogów? :)

    OdpowiedzUsuń