piątek, 4 stycznia 2013

Tak jak obiecałam, dzisiaj kolejny wpis.
ogólnie rzecz biorąc, to cały ten post będzie poświęcony BUTOM ! <3
większość dziewczyn <nie wiem jak tam u chłopców, nie mam żadnego znajomego który tak bardzo się tym jara. oczywiście wolą od butów te ich różne gierki > uwielbia buty, po prostu je KOCHA ! - do grona tej zapewne licznej grupy należę także ja.
Wszyscy dobrze wiemy że buty są BARDZO ważnym elementem każdego stroju. <no raczej żadna z was do dresów nie ubrałaby supermega wysokich, czerwonych szpilek, co nie ?>.
Nie wiem jak wy, ale ja nie przepadam za szpilkami, koturnami, balerinkami i SuPerRUSZOFFYmi słiit bucikami. Od tego wolę po prostu trampki lub glany. tak,tak. proszę mi tu nie hejtować, że jestem kolejną gimbuską, która uważa że jest fajna, jak ma conversy albo vansy, bo to nieprawda. Po prostu bardzo one mi się podobają, ponieważ dobrze wyglądają, i są przede wszystkim wygodne. Poza tym nie lubię chodzić w sukienkach, spódniczkach i tych wszystkich super dziewczęcych ubrankach. Uwielbiam luźne koszulki i duże bluzy, oczywiście najlepsze są męskie.
No dobra, nie będę rozpisywać się tutaj na temat mojego stylu, bo sami dobrze go poznacie, dalej czytając te wszystkie moje posty.
Wyrażę teraz moją opinię, na temat tych wszystkich różnych butów.

CONVERSE ;














są to bardzo popularne buty wśród dzisiejszej młodzieży. xD.
Przede wszystkim są wygodne, no i jak sami widzicie bardzo ładne.
Pasują praktycznie do wszystkiego, ponieważ niektóre dziewczyny zakładają je do sukienek|spódniczek etc.
inne zaś, ubierają te wspaniałe buty do rurek, dużych koszulek, dresów itd.
są dostępne w przeróżnych kolorach, i niektóre mają także bardzo ciekawe wzory. Mi się najbardziej podobają te klasyczne. W jednym kolorze.
koszt to ok. 150-300 złotych.

VANS ;















Na zdjęciu są vansy authentic, które właśnie najbardziej mi się podobają. Tak jak conversy są bardzo wytrzymałe, nie rozklejają się, i kolor nie zmienia się podczas prania, tak jak to jest u niektórych butów. No nie wiem, co jeszcze o nich napisać. POLECAM. są wygodne i świetnie wyglądają.
koszt to około 150-300 złotych, podobnie jak converse.

CREEPERSY ;




















No nie wiem jak wam, ale te buty mi się w ogóle NIE podobają. Czytałam, że podobno są także bardzo wygodne i dobre jakościowo.
Koszt tych butów to ok. 300-600 złotych. 

GLANY ;




















Osobiście, bardzo mi się podobają, ale nie podoba mi się, kiedy ktoś nosi je w lato. To raczej buty na chłodniejsze dni. Bardzo dobre jakościowo. Wygodne też są.
Kosz to ok. 200 - 500 złotych.

MARTENSY ;




















Na temat tych butów powiem tylko tyle, że nie podobają mi się. Niektórzy mówią, że są bardzo podobne do glanów, ja mam o tym zupełnie inne zdanie.
Koszt to 150-500 złotych.

LITY ;




















Fajne, aczkolwiek nie jest to mój styl. Głupio to też moim zdaniem wygląda, jak jakaś dziewczyna, < podstawówka, gimnazjum> takie buty nosi, bo przecież są takie trochę dla lansu. Chyba że jest dość dorosła jak na swój wiek < tu mówię o starszych od siebie dziewczynach, już jakoś 2,3 klasa gimnazjum>. No, ale ponoć są wygodne. Chociaż ja pewnie zabiłabym się w takich. Szacun dla dziewczyn, które umieją w tym chodzić !
Koszt tych butów to ok. 200-400 złotych, zależy od jakości.

Opisałam tylko te "najmodniejsze" buty. Jak będziecie chcieli więcej, to piszcie w komentarzach. 
A, no i przepraszam, jeśli kogoś uraziłam tymi moimi opiniami. Po prostu napisałam to, co myślę. 

Następny post prawdopodobnie w niedzielę < 06.02.2013r > .
A wy ? wolicie szpilki, czy tak jak ja trampki > piszcie ! <3

11 komentarzy:

  1. Ja osobiście wole Vansy ;p

    http://minkaandminka.blogspot.com/2013/01/niesamowity-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Conversy są , świetne <3 Mam jedne , tylko jakieś podróby egipskie xd Lity też mi się podobają ,ale nie na mój wiek ;)I martensy też fajne . ;D Właściwie podobają mi się wszystkie buty , które tu wymienilaś . Blog bardzo ciekawie się zapowiada , obserwuję i będę tu zaglądać zawsze , jak tylko opublikujesz jakiś post :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście uwielbiam obcasy ale też tramki a glany są świetne ja sama posiadam converse
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Vansy sie właśnie bardzo szybko rozklejają, ja po tygodniu chodzenia miałam rozklejone, aa teraz po pół roku i chyba 3 praniach kolor wyblakł, a był taki błękitny:D ale są świetne na ogół<3
    Mam Martensy i glany, i wole Martensy bo są lżejsze i ładniejsze, ale to moje zdanie ;) Lity są cudowne:D a Conversy mam zamiar kupić:D a dokładniej krótkie, bordowe! <3

    świetny blog, obserwuje! :D


    Wbij na mojego bloga! A może akurat Cie zainteresuje i będziesz wpadać częściej? :))) http://cipciakowe.blogspot.com/

    PS: Radzę wyłączyć weryfikacje obrazkową, bo niektóre osoby zniechęca to do dodawania komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie najlepsze i najładniejsze z nich wszystkich są Vansy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey! Genialny blog! Podoba mi sie strasznie! :) Zapraszam do mnie: http://allaboutjoann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski wpis ;) Bardzo przydatny ;> ja jak na razie mam conversy i vansy *.* i te buty są genialne. Teraz zbieram na białe martensy i lity. ;D
    Cały blog mi się MEGA podoba <3 Będę tu wpadała częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wole trampki niz szpilki ;P
    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis, też wole trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetny blog <3

    odwiedź skomentuj a na pewno się odwdzięczę :)
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No jakoś nie dodałaś mnie do ulubionych blogów ... :\\\
    zmieniając temat fajny bloga a co do butów to mi sie martensy bardzo podobają
    uwierz w realu są całkiem inne niż na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń