środa, 2 stycznia 2013

Noo siemanko blogowicze <3.
No, to Marlena jestem, niektórzy mówią mi Marlis, mam 14 lat. Jak chcecie więcej, to zobaczcie sobie na moim profilu. Posty będę starała się dodawać często, jak tylko to będzie możliwe, ale mogę wam obiecać, że następny pojawi się 04.01.2013r <jutro xd>.
aaaa, i możecie sobie spamować w komentarzach, tylko ŻADNYCH DURNOWATYCH ŁAŃCUSZKÓW ! noo. jak możecie, to miło mi będzie, jak już ten pierwszy post skomentujecie, i dodacie się do obserwatorów. oczywiście, jeżeli chcecie, to samo zrobię na waszych blogach. =D dobra, to koniec. na dzisiaj. Doo jutra koociaki  <3

2 komentarze:

  1. Hej. Fajny pomysł na bloga. Cała strona tak dopasowana: czcionka i tło.. a tło jest bardzo ładne. Mam nadzieję, że będziesz dalej pisała tego bloga. Czekam na nowe wpisy. Pozdrawiam. PrincessQLove :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie jednie co mnie wkurza to tak mała czcionka. Powiększ ją jak możesz. ;) Będzie się lepiej czytało .
    Pozdrawiam Mila.

    OdpowiedzUsuń